I don't get it ?

Jag förstår inte vrf du ska komma och säga "jag saknar dej" när du bara menar som vänner :S Vad är de då du saknar våran vännskap lr ? Och när man träffar dej så märker man att de inte är våran vännskap du saknar för då skulle du aldrig bete dej som du gör så va håller du på med ? Att du ska komma och krossa mitt hjärta ännu en gång när de inte ens va dej jag menade från första början :S Hur kan de bli så ?

Hur många gånger kan man krossa ett hjärta egentligen ? En gång ? Hundra gånger ? Jag vill veta för skulle man veta de så skulle man ju aldrig öppna sitt hjärta, lr de beror ju på hur många gånger man kan krossa de, vi säger att man skulle kunna krossa ett hjärta 3 gånger, hur många skulle då öppna sina hjärtan för någon ? Ska man behöva vara rädd att få sitt hjärta krossat bara för att man gillar en person ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0