Drar ut

Sha ja drar ut nu kanske kommer hem annars skriver ja mer imorgon.

Peace ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ditt svar på lilla frågestunden... Du behöver inte oroa dig jag ska inte läsa din blogg mer. Vem vill läsa om en liten förortsgitta som köper sina fula kläder på lindex, knullar runt och super för jämnan? Rätt bedrövligt. Jag tycker så synd om dig som inte fattar bättre. Men det gör du kanske nån dag, eller går det väl bara utför. Förresten svårt att lista ut varför inte du och ännu större ludret hanan inte är polare längre... Say no more. Ha ett fortsatt skitliv. Och gör världen en tjänst och dra nåt gammalt över dig.

2009-08-03 @ 22:07:37
Postat av: Svar till Anonym

BRA ! Hahaha jag knullar runt ? Du som tror dej veta sååå mycket kan ju ta och berätta vem var och när ja hade sex senast da.. Lr nej de kan du ju inte för du vet inte !! Super för jämnan ? Aa maybe i do, but maybe i think that it's funny.. Så låt mej tycka vad ja vill och sluta lägga dej i andra personers liv och skaffa dej ett bättre än de du har nu..



Peace hater

2009-08-04 @ 15:40:54
Postat av: Anonym

Det är faktiskt många som vet mer än vad du tror Isabella. Tids nog ska nog rättvisan även komma i fatt dig ska du se och det ska bli mig en sann glädje när du själv får känna på det du utsatt andra för. Som sagt, ha ett skitliv för det är du värd!

2009-08-04 @ 19:19:53
Postat av: Svar till Anonym

HAHAH. Jaja försök du förstöra mitt liv lite mer, I am begging you ..

2009-08-04 @ 19:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0